Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus si dreapta a site-ului unde veti regasi o lupa. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Ce inseamna ca un produs este insemnat cu ''Disponibil cu precomanda''?

Produsele noastre nu se regasesc in stoc. Toate produsele din magazinul nostru mobilierrustic.ro se realizeaza doar pe baza de comanda. Dupa achitarea unui produs el va fi livrat catre dvs. in termenul mentionat in pagina de produs a magazinului.

De ce dureza 3-10 zile livarea unui produs din momentul in care el este finalizat / diponibil pentru livrare?

Deoarece ne dorim ca produsele noastre sa ajunga in siguranta la dvs., ele nu vor fi livrate prin firme de curierat ci prin intermediul camioanelor de transport marfa si in consecinta poate dura intre 3-10 zile pana cand o masina va fi disponibila pentru livrare in zona respectiva.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, mobilierrustic.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat optional si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. In cazul in care va plac foarte mult produsele noastre atunci va recomandam sa va creati un cont de utilizator in cazul in care doriti sa reveniti in magazin si pentru alte comenzi, astfel veti regasi in cont si istoricul comenzilor dvs.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Produsele noastre nu se regasesc in stoc. Toate produsele din magazinul nostru mobilierrustic.ro se realizeaza doar pe baza de comanda. Dupa achitarea unui produs, el va fi livrat catre dvs. in termenul mentionat in pagina de produs a magazinului.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau la numarul de telefon 0740 229 998.